niedziela, 12 czerwca 2016

29. "Moje serce należy do Ciebie" - Alessio Puleo

"Moje serce należy do Ciebie"

Ylenia jest zmuszona przeprowadzić się z Kolumbii do Włoch. Jej ojciec tłumaczy się pracą, jednak tylko on zna prawdziwą przyczynę zmiany miejsca zamieszkania. Dziewczyna choruje na serce, zostało jej kilka miesięcy życia.
Pierwsze dni są dla niej trudne, jednak szybko znajduje nowych przyjaciół.

"Nie potrzebuję chłopaka, dobrze mi samej, właściwie to dużo lepiej mi samej."

 Nastolatka nie umyka zainteresowaniu młodego, przystojnego Alexa. Szkolny łobuz, który nie przejmuje się nauką, postanawia zmienić się przy dziewczynie. Razem uczą się do klasówek i odpytywanek. Zakochują się w sobie, jednak dziewczyna nie chce go do siebie dopuścić z powodu choroby. Jak potoczą się losy tych młodych ludzi?

"Los każdego człowieka jest z góry zapisany i nikt nie może tego zmienić."

Chciałabym o tej książce pisać i pisać, najlepiej opowiedzieć ją w całości, ale nie mogę! Tą książkę należy przeczytać. Jest wspaniałym czytadłem, kartki lecą jedna za drugą. Narracja jest trzecioosobowa, co pozwala poznać uczucia wszystkich bohaterów, którzy biorą udział w fabule. Choć zakończenie jest do przewidzenia, zwroty akcji zaskakują, a cała treść daje do myślenia. Polecam!

Moja ocena:

tytuł oryginału: "Il mio cuore ti appartiene"
wydawnictwo: Muza
data wydania: 2016
ISBN: 9788377583340
liczba stron: 384

------------------------------------------------------------------------------------ 

 
Za możliwość przeczytania i egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Muza!


------------------------------------------------------------------------------------

Już dawno postanowiłam, że zostanę dawcą narządów. Za półtora roku, gdy tylko styknie mi osiemnastka, pierwsze co zrobię, to nie zapisy na prawo jazdy, a na dawcę pośmiertnego.
Kiedy nie będzie mnie na tym świecie, nerka, wątroba, a nawet SERCE, nie będą mi potrzebne. Ale komuś mogą uratować życie, oszczędzić cierpienia ich bliskich. Książka Alessio Puleo tylko utwierdziła mnie w tym przekonaniu.
I Ty możesz zostać dawcą już dziś! Zgłoś się do pobliskiego szpitala lub wypełnij formularz na stronie internetowej www.dawca.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz