czwartek, 29 grudnia 2016

66. "Serce w kawałkach" - Kathrin Lange

"Serce w kawałkach"

W recenzji pierwszego tomu wspomniałam, że jak dla mnie, ta historia mogłaby być jednotomowa. Jak się myliłam!
Wydawałoby się, że życie Juli i Davida wróciło do normy. Chłopak z każdym dniem oddala się od swojej depresji, koszmarów, duchów, jednak przeszłość nie daje o sobie zapomnieć. David czuje, że jedynym skutecznym sposobem na pozbycie się bólu jest powrót do Sorrow i odkrycie prawdy o śmierci Charlie.

"Zagubione wspomnienie było jak dziurawy ząb, który wciąż trzeba sprawdzać koniuszkiem języka, choć to tylko potęguje ból."
Powrót na wyspę wcale nie jest taki łatwy. Atmosfera panująca w Sorrow wszystkich przytłacza, co nie dziwi Grace, pokojówki pracującej u Bellów. Jak głosi klątwa Madeleine: "nikt tu nie zazna spokoju". Davida i Juli znów zaczynają dręczyć koszmary i głosy, a dodatkowo chłopak ma przebłyski wspomnień. Widzi w nich krew, wręcz - kałużę krwi i słyszy strzał. Co tak naprawdę zdarzyło się na klifach w dzień śmierci jego narzeczonej? Jaką tajemnicę odkryją bohaterowie?

"Ludzie szukają czegoś stałego i trwałego, do czego mogliby się odwoływać, kiedy wszystko wokół naznaczone jest niepewnością."

Co tu dużo mówić? Autorka mnie nieźle zaskoczyła i zachwyciła swoim pomysłem. Książkę, mimo świątecznego biegania, pochłonęłam w te trzy magiczne dni. Nastrój tajemniczości i grozy jest świetnie wyrzeźbiony, postacie są doskonale wykreowane, pojawia się kilka nowych. Fabuła nie nudzi, za to zachęca do dalszego czytania, a zakończenie jest po prostu... WOW! Czas na część trzecią!

Moja ocena:
tytuł oryginału: "Herz in Scherben"
wydawnictwo: Muza
data wydania: 2016
ISBN: 9788328702615
liczba stron: 416

------------------------------------------------------------------------------------ 

 
Za możliwość przeczytania i egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Muza!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz