czwartek, 29 grudnia 2016

65. "Astrologiczny przewodnik po złamanych sercach" - Silvia Zucca

"Astrologiczny przewodnik po złamanych sercach"

Alice to trzydziestoletnia stara panna. Pracuje w mediolańskiej telewizji, w której poznaje Tia. Para szybko się zaprzyjaźnia, a mężczyzna zaraża ją fascynacją do astrologii. Tak powstaje nowy program: "Astrologiczny przewodnik po złamanych sercach". Kobieta oddaje się pracy, jednak nie zapomina o swoim jedynym marzeniu - mężczyzny u boku. Alice w każdej chwili swojego życia odwołuje się do Gwiazd, ale z czasem zaczyna rozumieć, że prawdziwa miłość nie jest w nich zapisana.

"(...) nie potrafię pozbyć się tego poczucia odrzucenia, którego doświadczam za każdym razem, gdy rozpada się mój związek. Powinnam wytłumaczyć sobie, że skoro nam się nie układało, to lepiej, że się rozstaliśmy. Tymczasem niszczę samą siebie, starając się zrozumieć, co jest we mnie takiego, co nie spełniło jego oczekiwań."

Gdy dostałam propozycję zrecenzowania tej książki, od razu się zgodziłam. Zainteresował mnie opis i czułam, że ta książka może mieć niezły potencjał. Z początku przeraziła mnie jej objętość, jednak duża czcionka wszystko wynagrodziła.
Pierwsze rozdziały wiele obiecywały. Niestety, coraz dalej było gorzej. Liczyłam na coś innego. Lepszego. Główna bohaterka stała się nie do zniesienia. Co chwilę miała nowego faceta, często zmieniała o nich zdanie, sypiała z jednym - myślała o drugim. I ta astrologia! No dobra, sam tytuł nas do tego przygotowuje, ale z czasem to się robi straaasznie irytujące. Męczyłam tą książkę trzy tygodnie. Niestety, u mnie ma ona niską ocenę.

Moja ocena:
tytuł oryginału: "Guida astrologica per cuori infranti"
wydawnictwo: Muza
data wydania: 2016
ISBN: 9788328703513
liczba stron: 560

------------------------------------------------------------------------------------ 

 
Za możliwość przeczytania i egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Muza!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz